Stilling som boligkonsulent er organisert i enhet for Eiendomsforvaltning og kommunalteknikk og har ansvar for drift og vedlikehold av kommunens utleieboliger.

Kommunen eier og forvalter ca. 110 utleieboliger; trygdeboliger, tilrettelagte omsorgsboliger, samt boliger for flyktninger og vanskeligstilte.

 

Sentrale arbeidsoppgaver vil være:

  • Planlegge og sørge for gjennomføring av oppussing og vedlikehold av boligene

  • Fakturahåndtering

  • Sikre effektiv drift av boligene

  • Oppfølging av leietakere og kontakt med samarbeidsaktører i kommunen

  • Tilrettelegge for, eventuelt utføre enklere vaktmesteroppgaver

     

    Stillingen har kontorplass på rådhuset i Kirkebygda.

     

    Ønskede kvalifikasjoner/egenskaper:

  • Kompetanse i forvaltning og vedlikehold av bygg

  • Interesse for dialog med våre brukere

  • Målrettet, strukturert og selvstendig

  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner

  • Erfaring fra offentlig forvaltning

  • Erfaringer i bruk av alminnelig brukte dataprogrammer

     

    Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.  God pensjonsordning i KLP. Lønn etter avtale.

     

    For nærmere informasjon om stillingen, kontakt enhetsleder Terje Farestveit, tlf: 909 566 72.

     

    SØKNADSFRIST: 15. februar 2018. Tiltredelse snarest.

     

    Søk elektronisk her    

     

    Attester og vitnemål medbringes på intervju.

     

    I henhold til offentlighetsloven gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.