Torsdager kl. 15:30-16:00- Trening til musikk

Torsdager kl. 16:15-17:00 - Intervalltrening 

Fredager kl. 13:15-13:45 - Trening for hele kroppen

Fredager kl. 14:00-14:30 - Styrketrening i vann 

 

 

Trening til musikk 

Intensitet: Høy

Kondisjon- og styrketrening til musikk. En trening som passer de som ønsker en mer krevende trening i vann, og er glad i bevegelse til musikk.

 

Intervalltrening 

Intensitet: Høy 
Alder: 18-60 år 

På intervalltrening varierer vi mellom høy og lav treningsintensitet. Vi arbeider med høyt tempo i 45 sekunder og rolig i 15 sekunder og starter alltid med en felles oppvarming, men jobber individuelt under intervallene. Økten varer totalt i 35 minutter og inneholder ulike styrke- og kondisjonsøvelser. Intervall i basseng gir ingen stor belastning på ledd, og er en skånsom og effektiv treningsmetode for å bedre styrke og kondisjon.  

 

Trening for hele kroppen 

Intensitet: Middels- Lav  

Treningen består av enkle og effektive øvelser i vann til variert musikk. Passer for deg som ønsker å trene hele kroppen og kjenne at pulsen stiger litt. 

 

Styrketrening i vann 

Intensitet: Lav

For deg som ønsker å styrke hele kroppen. Timen tar deg gjennom ulike øvelser ved hjelp av vannets motstand og pøll. Avslutter med enkle tøyeøvelser