Stilling som fagarbeider veidrift, park og anlegg er organisert under Driftsenheten. Enheten har drifts- og vedlikeholdsansvaret for Enebakk kommunes ca 60 000m2 med formålsbygg, med tilhørende uteareal og anlegg samt kommunens veier som pr i dag utgjør ca 72 km vei. Driftsenheten utgjør i dag 16 ansatte.

Sentrale arbeidsoppgaver

  • Utføre planlagte og akutte vedlikeholdstiltak på vei, park og anlegg
  • Delta i kartlegging av vedlikeholdsbehov. Planlegge, beskrive og dokumentere oppdrag vha digitale verktøy
  • Bistå enhetens byggdrift ved behov
  • Inngå i vei/vintervakt vei ved behov
  • Stillingsinnehaver må ha førerkortklasse C

Ønskede kvalifikasjoner

  • Maskinførerbevis M2, M3 og M4
  • Erfaring og gode kvalifikasjoner fra veidrift og VA-anlegg
  • ADK1 sertifisert
  • God erfaring med bruk av digitale verktøy og kvalitetssikringssystemer
  • Erfaring med «HMS i praksis»
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Personlig egnethet vil vektlegges

Vi kan tilby en interessant og utfordrende, samt til tider hektisk arbeidsdag i et godt arbeidsmiljø i en organisasjon i endring. Driftsenheten skal ha modige ansatte som i det daglige skal etterleve og være gode ambassadører for våre fokusområder positivitet, engasjement, kreativitet og initiativ.

Kvinner oppfordres til å søke!

Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.
God pensjonsordning i KLP. Lønn etter tariff.

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt enhetsleder Tom Haugvaldstad tlf 952 800 93, eller arbeidsleder vei Tore-Remi Wich tlf 940 22 794.

Søknadsfrist: 17.02.2023

I henhold til offentlighetsloven gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.