Stillingene er en 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg.
Sentrale arbeidsoppgaver:
- Helsetjenester i hjemmet basert på bestilling fra forvaltningen, sykehus og lege.
- Faglig og akutt vurdering av tjenestemottakere i eget hjem
- Palliativ og terminal pleie i hjemmet
- Uttrykning på trygghetsalarmer og samarbeid med akutt medisinsk beredskap.
- Samarbeid med spesialisthelsetjenesten herunder blant annet palliativt team og ambulerende team.
- Tverrfaglig samarbeid med kommunens ergoterapeut, fysioterapeut, kreftsykepleier med mer.
Ønskede kvalifikasjoner:
- Offentlig godkjent sykepleier
- Erfaring innenfor hjemmetjenester vektlegges men er ikke et krav
- Gjerne videreutdanning innenfor palliasjon, psykisk helse eller klinisk sykepleie
- Faglig engasjement og trygghet
- Opptatt av kvalitet i tjenesten
- Evne til å jobbe selvstendig og målrettet
- Har god skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
- Er fortrolig med IKT som arbeidsverktøy
- Personlig egnethet vektlegges
- Interessert i å holde seg faglig oppdatert
- Serviceinnstilt, fleksibel og gode samarbeidsevner
- Må ha førerkort klasse B
Vi kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et aktivt og godt arbeidsmiljø. Vi har bedriftsidrettslag i kommunen samt tilbud om gratis svømming i kommunens innendørs basseng. Vi har fokus på velferdsteknologi og kvalitet i tjenesten.
Hjemmesykepleien har egne biler til disposisjon i tjenesten.
God pensjonsordning i KLP. Lønn etter avtale.
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.
Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest ikke eldre enn 3 måneder.
For nærmere informasjon om stillingen, kontakt Dina Girgensone på telefon 98908045 eller dina.girgensone@enebakk.kommune.no
SØKNADSFRIST: 12. mars 2021
Søk elektronisk her
Attester og vitnemål medbringes ved et eventuelt intervju.
I henhold til offentleglova § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.