Enebakk kommunes prosjektenhet planlegger og gjennomfører kommunens bygge- og anleggsprosjekter fra ide til avslutning med evaluering og sluttregnskap. Vi står nå foran en rekke større utbygging av både bygg- og anleggsprosjekter og har derfor behov for å styrke bemanningen.

Vi søker derfor etter:

Prosjektleder

Prosjektenheten har ansvaret for alle store bygge- og anleggsprosjekter i kommunen. Prosjektleder vil få ansvar for å gjennomføre enkeltprosjekter tilpasset bakgrunn og erfaring.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Relevant utdannelse fra høyskole/universitet
  • Lang og relevant erfaring kan erstatte krav om utdannelse
  • Erfaring fra prosjektledelse med vekt på utbyggingsprosjekter
  • Kjennskap til offentlig anskaffelsesregelverk
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Gode IT-kunnskaper

Vi kan tilby:

  • En utfordrende og spennende stilling
  • Godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for hjemmekontor deler av uka
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler. 
God pensjonsordning i KLP.

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt enhetsleder Edgar Nordhus på telefon 477 84 495

Søknadsfrist: 15.08.2022


Søk elektronisk her

 

Attester og vitnemål medbringes ved et eventuelt intervju.

I henhold til offentleglova § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.