Om stillingen:

Saksbehandler ved Forvaltningstjenesten vurderer og fatter vedtak på alle søknader om helse- og omsorgstjenester i kommunen, og er dermed en sentral og viktig aktør i utviklingen av kommunens helse- og omsorgstilbud. Vi søker etter en saksbehandler som med sin formal- og realkompetanse kan styrke kontorets faglige standard, og bidra til å videreutvikle vårt gode fag- og arbeidsmiljø.

Vi legger vekt på at kontorets ansatte skal ha, og utvikle en god basiskompetanse rundt alle de ulike tjenesteområdene; hjemmesykepleie, sykehjem, funksjonshemmede, rus- og psykiatri, samt samhandling med spesialisthelsetjenesten.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • 3-årig helse- eller sosialfaglig utdanning på universitet- eller høgskolenivå.
  • Helserett, eller ønske om å ta videreutdanning.
  • Erfaring fra saksbehandling i offentlig sektor.
  • Kjennskap til både spesialisthelsetjenesten og kommunal helsetjeneste.
  • God kjennskap til fagområdet.
  • God muntlig- og skriftlig fremstillingsevne.
  • God arbeidskapasitet, og evne til å jobbe både selvstendig og i team.
  • Førerkort klasse B.

Vi kan tilby en spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø i en organisasjon i endring.
Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.
God pensjonsordning i KLP. Lønn etter avtale.

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt fagleder Kristine Strøm eller kommunalsjef Marit Brenna på telefon 64 99 20 00.

Søknadsfrist: 20.09.2020

 

Søk elektronisk her

Attester og vitnemål medbringes ved et eventuelt intervju. I henhold til offentleglova § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.