Stillingen er en 2-delt turnustilling med arbeid hver 3. helg

Arbeidsoppgaver:

  • Helsetjenester i hjemmet basert på bestilling fra forvaltning, sykehus og lege
  • Faglig og akutt vurdering av tjenestemottakere i eget hjem
  • Palliativ pleie i hjemmet
  • Uttrykning på trygghetsalarmer, og samarbeid med medisinsk beredskap
  • Samarbeid med spesialisthelsetjenesten, herunder blant annet palliativt team og ambulerende team
  • Tverrfaglig samarbeid med kommunens ergoterapeut, fysioterapeut, kreftsykepleier med mer.

Kvalifikasjoner:

  • Offentlig godkjent sykepleier
  • Erfaring innenfor hjemmetjenester er en fordel, men ikke et krav
  • Gjerne videreutdanning innenfor sykepleie
  • Faglig engasjement og trygghet
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten
  • Evne til å jobbe selvstendig og målrettet
  • Serviceinnstilt, fleksiberl og gode samarbeidsevner
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk
  • Er fortrolig med IKT som arbeidsverktøy
  • Førerkort klasse B, manuelt gir
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi kan tilby spennende og utfordrende arbeidsoppgaver i et aktivt og svært godt arbeidsmiljø.
Vi har bedriftsidrettslag i kommunen, samt tilbud om gratis svømming i kommunens innendørs basseng.

Vi har fokus på velferdsteknologi og kvalitet i tjenesten.
Hjemmetjenesten har egne biler til disposisjon i tjenesten.
God pensjonsordning i KLP.
Lønn etter avtale.

Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler.
Før tiltredelse i stillingen vil det bli krevd fremlagt politiattest, ikke eldre enn 3 måneder. 

For nærmere informasjon om stillingen, kontakt Hege Steen Scott eller Marianne Mortensen på telefon: 64 99 20 00

Søknadsfrist 29.08.2019

Søk elektronisk her

Attester og vitnemål medbringes ved et eventuelt intervju.
I henhold til offentleglova gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig.