Invitasjon til veterandag og middag på Oscarsborg festning - 8. mai

Vi har gleden av å invitere våre veteraner med følge, til middag på Oscarsborg festning 8. mai

Den offisielle Veterandagen 8. mai markeres over hele landet. Kommunene representert med våpenskjold under, ønsker også å markere dagen med et felles arrangement. Hensikten med dagen er å hedre norske kvinner og menn som har tjenestegjort i militære og sivile internasjonale operasjoner.

Vi vil, i samarbeid med kommandanten på Oscarsborg og Forsvarsbygg, invitere veteraner med følge til en middag på Oscarsborg festning.

16:15 Oppmøte Veteranhuset, Husvikveien 44, Drøbak
16:50 Fergetransport til Oscarsborg fra Sundbrygga
17:20 Feltgudstjeneste i Kongelunden
18:15 Omvisning
20:00 Middag i Forpleiningen
22:00 Fergetransport fra Oscarsborg festning til Sundbrygga

Antrekk

Uniform, eller pent sivilt

Arrangementet er gratis

Påmelding: pamelding@camp-oscarsborg.no

Påmelding må inneholde navn, e-postadresse, telefonnummer og kommune.

Påmeldingsfrist: 1. mai

Maksimalt antall deltakere: 150

Kommunevåpen Asker kommune, Frogn kommune, Ås kommune, Veteranhuset Camp Oscarsborg, Nesodden kommune, Nordre Follo kommune, Enebakk kommune - Klikk for stort bildeKommunevåpen - Veterandagen